Sayfanın Başına Dön!
REKLAMI KAPAT

12 Şubat 2015 Perşembe

Survivor Turabinin Olay Yaratan Sözleri

Macera devam ediyor 22 Şubat saat 8'de Tv8 ekranlarında Survivor All Star başlıyor.Yarışmacıların hepsi belli oldu finalistler, gönüllerde taht kuran yarışmacılar yıldızlar hepsi bir araya geldi ve kazanmak için savaşacaklar.

Survivor Turabi'de bu macerada bende varım dedi.Oyunlarda yaptığı hareketler ile herkesi çok kızdıran yada sevindiren olaylı yarışmacı Turabi Çamkıran Survivor All Star tanıtımlarında yine
çok iddialı konuştu.

Survivor All Star 'TURABİ'DEN ŞOK SÖZLER:
Ya çıkın karşıma ortalığı inletin yada çekilin kenara Turbo Turabiyi seyredin. dedi.

Turabi'den kamyon arkası özlü sözleri
Survivor Turabi Çamkıran’ın En Komik Sözleri

1- Bizde geri vites yok, geçmişi dikiz aynasından izliyoruz :)

- Turabi Çamkıran

2- 100-96=4 (Sana çok 100 verdim, 96’sını geri alıyorum, şimdi peşimde 4 dön bakalım)

– Turabi Çamkıran

3- Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şey; 3 tane delikanlı adam olurdu :)

– Turabi Çamkıran

4- Sen vurursun yüzüme dikiş atarlar, ben vururum üstüne toprak atarlar :)

– Turabi Çamkıran

5- Senin yaptığın gider, benim hoşuma gider :)

– Turabi Çamkıran

6- Hayatta iki şeye dikkat edeceksin, bir yolda giderken kavşaklara, iki yüzüne karşı gülüp arkandan iş çeviren yavşaklara :)

– Turabi Çamkıran

7- Yemek değil yenmek önemli. Bugün hem yedik hem yendik.

– Turabi Çamkıran

8- Tiyatrocu mu, şarkıcı mı, dansçı mı kimsin sen? Ne olursan ol, kim olursan ol, benim olduğum yerde akıllı ol!

– Turabi Çamkıran

9- Ben ne adamlar tanıdım sahip olduğu bir isim bile yok, ben ne isimler yazdım sahibinde zerre kadar insanlık yok.

– Turabi Çamkıran

'Hayatta iki şeye dikkat edeceksin. Bir yolda giderken kavşaklara, iki yüzüne karşı karşı gülüp arkadan iş çeviren... '

'Senin yaptığın gider, benim hoşuma gider..'

'Ben turbo Turabi'yim. Kazanma hırsım benim yakıtım'

'Her başarısız insan mutlaka bir bahane üretir. Bana göre bahaneye hiç gerek yok'

'Issız adaya düştüğünde yanına neyi alırsın? Üç tane delikanlı adam alırım'

'Benim her kalleşlik yapan bir insana bir hikayem vardır'

'Adı Mert.. Adının adamı olsa gelir yüzeme karşı konuşur'

'Vur hançeri kalbime, kalbim kana bulansın. Fazla derine inme çünkü orada sen varsın.. Dermiyim ben hiç böyle. Ben sevdiğimin karşısına geçer, gerekirse diz çöker, Seni seviyorum derim. Sevmediğime artık seni sevmiyorum, çık git hayatımdan derim'

'Kalemimi kırar arkama bakmadan giderim'

'Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner abi.. Bana da sıra gelir..'

'Yiğidi öldür hakkını inkar etme.. Arkadaşlar iyiydi abi, tebrik ediyorum'

'Geçmişte yılanın birini karşı adaya gönderdim ama göndermeyle bitmiyormuş.. Yılanın biri yine bizi buldu.'

'Orhan Baba demiş ki hatasız kul olmaz. Onun üzerine Turabi demiş ki 'nasıl hatasız kul olmazsa cezasız şampiyon çıkmaz..'

'Sana çok 100 verdim.. 96'sını geri alıyorum.. Şimdi etrafında 4 dön bakalım..'

'Tiyatrocu mu, şarkıcı mı, dansçı mı? Kimsin sen? Ne olursan ol, kim olursan ol. Benim olduğum yerde akıllı ol!' Adının adamı, allaha yakın bana uzak ol.

'Baba dediğin adamın arkasından iş çevirirsen, kardeş dediğin adamı kolaylıkla harcarsın.. '

'Çok çakallığını gördüm. Ama olsun çakal ol. Hatta bir av sahasında avcı. Gerekirse ölen av ol. Ama sen sen ol kardeş avı acıya getiren i* olma'

0 yorum:

Yorum Gönder

syndication=259682&
UYARI: Yayınlamış olduğumuz paylaşımların tamamı sitemiz dışındaki kaynaklardan alınarak sizlerle buluşturulmuştur , bu nedenle sitemizde hiçbir paylaşım kaynağı yoktur. Sitemizden yayınlanan video ve benzeri paylaşımlar tamamen sosyal video paylaşım , (halka açık) sitelerden alınmıştır , paylaşımlardan doğabilecek sorunlar, kesinlikle SİTEMİZE ait değildir (sitemizi bağlamaz).

Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralk Ocak Şubat Mart Nisan Mayis Haziran 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 2012 2013 2014 2015 2016 1.bölüm, 10.bölüm, 11.bölüm, 12.bölüm, 13.bölüm, 14.bölüm, 15.bölüm, 16.bölüm, 17.bölüm, 18.bölüm, 19.bölüm, 2.bölüm, 20.bölüm, 21.bölüm, 22.bölüm, 23.bölüm, 24.bölüm, 25.bölüm, 26.bölüm, 27.bölüm, 28.bölüm, 29.bölüm, 3.bölüm, 30.bölüm, 4.bölüm, 5.bölüm, 6.bölüm, 7.bölüm, 720p, 8.bölüm, 9.bölüm,
survivor 2015, survivor all star izle, survivor tv8 canlı izle, survivorda çalan müzikler, survivor fragman izle, survivor ödül oyunu, survivor kim elendi survivor all star izle, kim elendi son bölüm izle Survivor 2015 All Star - Yeni Sezon, Survivor 2015 çalan müzikler, survivor müzik listesi, Fragmanlar, Survivor 2015 Tv8 Canlı izle acunn.com. canlı izle, survivorda çalan müzikler, survivor fragman izle, sörvayvır ne zaman başlıyor, tv 8 sörvayvır yarışmacıları, sörvayvır 2015 kimler yarışacak, survivor ünlüler gönüllüler 2015, survivor ünlüler tv8,sorvivor 2015 all star yarismayi izle sörvayvır ne zaman başlıyor, tv 8 sörvayvır yarışmacıları, sörvayvır 2015 kimler yarışacak, survivor ünlüler gönüllüler 2015, survivor ünlüler tv8,survivor ödül oyunu, survivor kim elendi
CANLI MAÇ-LİG TV-DİZİ-FİLM İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..


site ekle Web Ekle - Site Ekle Toplist, Site 
Ekle ,Link Ekle oToplist | Türkiye'nin Yeni Toplisti Toplist Top25.ro blogging tips Siteni Ekle Pagerank Kazan Site Ekleme, Link Ekleme, Toplist Sitesi TurkeyRank.Com - Pagerank Servisi ariyordum free backlink Seo Memurvadisi Backlink Austausch ECBannerFree Automatic Backlinks Free Automatic Backlinks Free Automatic BacklinksFree Automatic Backlinks Free Automatic Backlinksfreebanner4u Free Automatic Backlinksfreebanner4u Site Ekle Toplist Ariyordum*Memurvadisi*1 Baksana*İndirim Ariyorum Blog*İndirim AriyorumTurbo Ping*Survivor*Sigorta Kasko*Survivor All Star*Survivor 2015 All Star*Manşet5*Kamu Haber*Convert-123 *Orjindir *Survivor *Rising Star


Copyright 2015 - Survivor All Star 2015 İzle I Survivor Yeni Sezon Full İzle I Survivor Kim Elendi ? İçerikler izinsiz kopyalanamaz. http://www.ariyordum.com/2015/03/free-backlink-bedava-backlink-alin.html